خدمه ی كرو-2 یك پنگوئن عروسكی با خود به فضا بردند آخرین موشک اسپیس ایکس که به فضا پرتاب شد مهمانی ویژه داشت؛ یک پنگوئن عروسکی بامزه به نام ˮگوئین گوئینˮ! به گزارش کوتاه کننده لینک به نقل از ایسنا و به نقل از آلرت، چهار فضانورد مأموریت کرو-۲، در ساعت ۵: ۴۹ بامداد به وقت منطقه ی زمانی شرقی(۱۴: ۲۰ به وقت تهران) در روز جمعه به فضا رفتند و "گوئین گوئین" بعنوان خدمه ی پنجم همراه آنها بود. ۱۲ دقیقه بعد از پرتاب در ساعت ۶: ۰۱ دقیقه منطقه ی زمانی شرقی(۱۴: ۳۱ به وقت تهران) این فضاپیما در مدار قرار گرفت و پنگوئن عروسکی در محیط کابین شناور شد. همراه بردن عروسک با خود به فضا از رسومات سفرهای فضایی است، چونکه هنگامی که عروسک شناور می شود خدمه می فهمند که به جاذبه ی صفر رسیده اند و جاذبه ی زمین را ترک کرده اند. بنابراین است که معمولا به این عروسک ها نشانگر جاذبه ی صفر گفته می شود. ایلان ماسک می گوید: این عروسک که "اولین پنگوئن من" نام دارد توسط شرکت جلی کت(Jelly Cat) ساخته شده است. باب بهنکن(Bob Behnken) و داگ هرلی(Doug Hurley )در ماه مه گذشته طی سفر به فضا یک عروسک دایناسور با خود بردند و شش ماه پس از آنها خدمه ی کرو-۱ یک عروسک بیبی یودا(Baby Yoda) که از شخصیت های دیزنی است با خود به فضا بردند. منبع: كوتاه كننده لینك 1400/02/05 21:13:53 5.0 / 5 949 تگهای خبر: شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط انفجار موشک بلواوریجین پد پرتاب ناسا را تخریب کرد طرح نوشناس چتر حمایت معاونت علمی برای شرکت های پیش دانش بنیان قرارداد اسپیس ایکس با نیروی فضایی آمریکا برای ساخت گنبد طلایی بهبود کیفیت اینترنت چند روزی زمان می برد نظرات بینندگان gph در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۱ ارسال نظر