ساخت یك ربات ۱۸ متری در ژاپن به گزارش كوتاه كننده لینك ویدئویی از اولین گام های یك ربات عظیم ۱۸ متری در ژاپن انتشار یافته است. دریافت 34 MB به گزارش کوتاه کننده لینک به نقل از مهربه نقل از دیلی میل، رباتی ۱۸ متری که با الهام از سریال انیمیشن ژاپنی «موبایل سوئیت گاندام» ( Mobile Suit Gundam )ساخته شده، اولین گام های خویش را برداشت. این ماشن عظیم در حقیقت یک ربات انسان نما است که شباهت زیادی به ربات هایی دارد که در فیلم های ترنسفورمرز و پاسیفیک ریم وجود دارند. ربات ژاپنی بخشی از جاذبه جدید برای اسکله یاماشیتا است که مهندسان کارخانه گاندام آنرا ساخته اند. در ویدئوی انتشار یافته، یک تست روتین نشان داده می شود که طی آن ربات با پاهایش گام هایی بر می دارد. البته هم اکنون ماشین سر ندارد و احتمالاً مدتی طول می کشد تا به صورت کامل تکمیل شود. قرار بود این ربات در اکتبر ۲۰۲۰ به صورت عمومی نمایش داده شود اما شیوع کرونا این رویداد را به تعویق انداخته است. منبع: gph.ir 1399/05/09 11:44:42 5.0 / 5 1724 تگهای خبر: ربات , موبایل این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ربات انسان نما به قله ۶۲۰۰ متری صعود کرد! تأمین هزینه تجهیزات تیم های اعزامی ربوکاپ به کره جنوبی اعطای گرنت ۱۰۰ میلیاردی رباتیک به ۵ دانشگاه کشور ایمپلنت مغزی چین با استفاده از اوریگامی! نظرات بینندگان gph در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۳ بعلاوه ۳ ارسال نظر