ماهواره کوثر پیام بیست و دوی بهمن را به کشورهای همسایه مخابره کرد به گزارش کوتاه کننده لینک، شب گذشته هنگام عبور ماهوارهٔ کوثر از فراز ایران 2 پیام با مضمون یوم الله بیست و دوی بهمن را به ایستگاه های داخل ایران و کشورهای اطراف مخابره کرد. به گزارش کوتاه کننده لینک به نقل از مهر، شرکت امیدفضا طراح و سازنده ماهواره های مخابراتی و سازنده ماهواره بومی کوثر اعلام نمود: شب گذشته هنگام عبور ماهوارهٔ «کوثر» از فراز ایران، پیام های ما به فضا ارسال شد: بیست ودوم بهمن، صحنهٔ تجلّی قدرت و عزّت ملّتی است که ایستاده است، یوم الله 22بهمن مبارک. با حضور پرشور خود دشمن را ناامید کنید.ماهوارهٔ کوثر این پیام ها را دریافت کرد و آنرا به ایستگاههای داخل ایران و کشورهای اطراف در محدوده دید ماهواره مخابره کرد؛ پلی از فضا برای رساندن صدای ملت ایران به جهان.به اجمال، شرکت امیدفضا طراح و سازنده ماهواره های مخابراتی و سازنده ماهواره بومی کوثر اعلام نمود: شب گذشته هنگام عبور ماهوارهٔ کوثر از فراز ایران، پیام های ما به فضا ارسال شد: بیست ودوم بهمن، صحنهٔ تجلّی قدرت و عزّت ملّتی است که ایستاده است، یوم الله 22بهمن مبارک. منبع: gph.ir 1404/11/22 14:28:12 5.0 / 5 245 تگهای خبر: شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ۲۴ ماهواره اینترنتی به فضا پرتاب شد حمایت معاونت علمی از توسعه بازار ماشین آلات صنعتی ایرانی انفجار موشک بلواوریجین پد پرتاب ناسا را تخریب کرد طرح نوشناس چتر حمایت معاونت علمی برای شرکت های پیش دانش بنیان نظرات بینندگان gph در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۶ بعلاوه ۱ ارسال نظر