شتاب صفر تا صد کیلومتری خودروی هیبریدی چین در 3 ثانیه کوتاه کننده لینک: خودروی برقی هیبریدی جدید یک شرکت چینی با برد 1000 کیلومتری و شتاب 0 تا 100 کیلومتری در ساعت تنها ظرف 3 ثانیه ارائه شد. به گزارش کوتاه کننده لینک به نقل از ایسنا، خودروی هیبریدی پلاگین جدید شرکت لوتوس(Lotus) معروف به «For‑Me» به مدلول «برای من» حدودا ۵ متر طول، ۲ متر عرض و ۱.۶ متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن حدود ۳ متر است. وزن خالص این شاسی بلند حدود ۳ تن است. انتظار می رود مدل «For‑Me» مانند مدل «Eletre»دارای اجزای آیرودینامیکی فعال همچون اسپویلر عقب با قابلیت تولید تا ۱۹۸ پوند نیرو باشد. هدف از این طراحی، حفظ ضریب درگ پایین ۰.۲۶ است که به عملکرد بهینه کمک می نماید تا تعادل بین کارآیی و پایداری در سرعت را حفظ کند. مدل «For‑Me» همین طور شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در حدود ۳ ثانیه تضمین می نماید. شاسی بلند هیبریدی پلاگین جدید شرکت لوتوس، یک موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۷۹ اسب بخار را با یک سیستم موتور هیبریدی-الکتریکی که هنوز معرفی نشده است، ترکیب می کند. گزارش های اولیه از آن حکایت می کند که کل خروجی سیستم می تواند به ۹۵۲ اسب بخار برسد و بطور بالقوه این شاسی بلند را ظرف حدود سه ثانیه از سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به حرکت درآورد و برد رانندگی کلی بالاتر از ۱۰۰۰ کیلومتری را عرضه نماید، بااینکه این اعداد هنوز غیررسمی هستند. این خودرو همین طور از یک سنسور LiDAR جمع شونده بهره می برد که احتمالا برای افزایش آیرودینامیک و قابلیت های پیشرفته کمک راننده طراحی شده است و نشان دهنده تلاش «لوتوس» برای ادغام خاصیت های پیشرفته با عملکرد فوق العاده در نخستین شاسی بلند هیبریدی پلاگین خود است. شرکت «لوتوس» از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۵ با کاهش قابل توجه فروش جهانی مواجه گردید و تنها ۴۶۱۲ دستگاه خودرو عرضه نمود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش را نشان داده است. چین بازهم بزرگترین بازار این شرکت است و حدودا ۴۶ درصد از کل فروش آنرا به خود مختص کرده است. تحلیل گران صنعت، این کاهش را به تلفیقی از عوامل همچون تعرفه های جدید مؤثر بر صادرات، عرضه تدریجی مدلهای به روز شده و یک مرحله گذار با تغییر رویکرد «لوتوس» به سوی محصولات هیبریدی و برقی نسبت می دهند. تغییر تدریجی رویکرد «لوتوس» به سوی مدلهای سوپر هیبریدی این شرکت درحال گذر از این دوره چالش برانگیز است و با این وجود برای بسط خط تولید خود همچون شاسی بلند هیبریدی پلاگین «For‑Me» که مقرر است در آینده عرضه گردد، آماده می شود. انتظار می رود این خودرو نقشی کلیدی در احیای تقاضا داشته باشد. این عرضه همین طور قسمتی از تغییر تدریجی این شرکت به سوی مدلهای «سوپر هیبرید» است که موتورهای احتراق داخلی سنتی را با سیستم های هیبریدی پلاگین ترکیب می کنند و تعادلی از عملکرد و کارآیی را در سرتاسر خط تولید ارایه می دهند. هر دو مدل «Eletre» و «Emeya» این رویکرد را اتخاذ خواهند کرد، در صورتیکه تولید مدل «Emira» با موتور احتراق داخلی ادامه خواهد یافت. این اقدام نشان دهنده استراتژی سنجیده «لوتوس» برای معرفی الکتریکی سازی در کنار مدلهای معمولی است که با هدف ارایه انتخابهای بیشتر به مشتریان بدون فاصله گرفتن کامل از ریشه های متمرکز بر عملکرد این برند صورت می گیرد. «لوتوس» همین طور می خواهد خودرو های آینده خودرا به یک سیستم ولتاژ بالای ۹۰۰ ولتی مجهز کند که شامل قطعات سیستم انتقال قدرت حاصل از یک سرمایه گذاری مشترک بین شرکتهای «جیلی»، «رنو» و «آرامکو» است. انتظار می رود مدل جدید «For‑Me» انتخابهای باتری ۵۰ کیلووات ساعت یا ۷۰ کیلووات ساعت را عرضه نماید و با این وجود از استراتژی جدید «سوپر هیبرید» این شرکت پشتیبانی کند.به گزارش کوتاه کننده لینک به نقل از ایسنا، خودروی هیبریدی پلاگین جدید شرکت لوتوس(Lotus) معروف به For‑Me به مدلول برای من حدوداً ۵ متر طول، ۲ متر عرض و ۱.۶ متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن حدود ۳ متر است. هدف از این طراحی، حفظ ضریب درگ پایین ۰.۲۶ است که به عملکرد بهینه کمک می نماید تا تعادل بین کارآیی و پایداری در سرعت را حفظ کند. انتظار می رود این خودرو نقشی کلیدی در احیای تقاضا داشته باشد. 1404/09/18 10:06:14 5.0 / 5 15 تگهای خبر: الكتریكی , تولید , سیستم , شركت این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط نکات حقوقی و فرآیند عزل مدیران در شرکت مسئولیت محدود حمایت مشترک ایران و ازبکستان از پروژه های پژوهشی بین المللی وصله ای که با اتو لباس را هوشمند می کند پایان اولین پرتاب موشک چند بار مصرف چینی با انفجار نظرات بینندگان gph در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۱ ارسال نظر