URL



در یك موسسه پژوهشی؛

نوآوردگاه مكمل های غذایی و گیاهی برگزار می گردد

نوآوردگاه مكمل های غذایی و گیاهی برگزار می گردد

كوتاه كننده لینك: نوآوردگاه مكمل های غذایی و گیاهی در جهت جذب ایده های نوآورانه در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار می گردد.



به گزارش كوتاه كننده لینك به نقل از مهر، مكمل های غذایی فرآورده هایی حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان و تركیباتی مانند آمینواسیدها هستند كه به منظور تكمیل رژیم غذایی به صورت قرص، كپسول و یا به صورت مایع طراحی و تهیه می شوند.
هدف از مصرف این فرآورده ها حفظ سلامت است. با تغییرات صورت گرفته در شرایط جامعه و در نتیجه تغییر سبك زندگی افراد، نیاز و تمایل به مصرف مكمل های غذایی به شدت افزایش یافته است.
تغذیه نامناسب، كم تحركی، استرس و فشارهای روحی منجر به بروز معضلات فراوان در سلامت انسان گردیده است. مواردی مانند مشكلات عصبی - شناختی، بیماری های دستگاه گوارش، چاقی، دیابت، سرطان، كبد چرب، ضعف سیستم ایمنی و پوكی استخوان همچون نتایج تغذیه نامناسب و عدم توجه به نیازهای بدن هستند.
با توجه به پتانسیل بالای گیاهان دارویی بومی در ایران در آینده بسیار نزدیك تلفیق فناوری با دارایی بومی بازار مكمل های غذایی را متحول خواهد نمود. بعضی از تحولات این حوزه منجر به دستاوردهای شگفت انگیزی خواهند شد.
همینطور بررسی جامع پیرامون به روزترین فناوری های مورد استفاده در این حوزه نشان داده است كه تولیدكنندگانی كه استفاده از تكنولوژی های جدید را در دستور كار خود جای داده اند، گوی سبقت را از سایر تولیدكنندگان ربوده اند.
به منظور راه اندازی كسب و كارهای موفق در این حوزه، حركت در جهت رویكرد بازار و فناوری امری ضروری می باشد. از این رو موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی مبادرت به برگزاری رویداد نوآوردگاه به منظور راه اندازی كسب و كارهای نوپا در حوزه مكمل های غذایی و گیاهی كرده است.
« نوآوردگاه » رویدادی آموزشی - عملی است كه به كارآفرینان جوان آموزش می دهد كه چگونه می توانند بر پایه ایده های نوآورانه خود، كسب و كاری راه بیاندازند و آن را توسعه دهند.
در این رویداد به صورت خیلی ساده و قابل فهم، چالش ها و مراحل راه اندازی یك كسب و كار جدید در حوزه فناوری و روند توسعه و تجاری سازی یك محصول كاربردی مبتنی بر ایده فناورانه، شبیه سازی شده است. نوآوردگاه در مدت زمان 4 روز در تاریخ 13 الی 16 شهریور ماه برگزار می گردد.
در این مدت شركت كنندگان یاد می گیرند چگونه تیم تشكیل دهند، ایده هایشان را امكان سنجی كنند، مدل كسب و كارشان را طراحی نمایند، طرح تجاری كسب و كارشان را تدوین كنند و همه این موارد را چگونه در مقابل سرمایه گذار عرضه كنند. نوآوردگاه با اجرای Gamification یا بازی وارسازی خلاقیت را به رویدادهای كارآفرینی وارد كرده است. به شكلی كه تیم ها در نوآوردگاه بودجه مجازی دریافت می كنند و باید هزینه های كسب و كارشان را به صورت شبیه سازی شده از آن بودجه پرداخت كنند. همینطور كارگاه های آموزشی هم در قالب بازی برگزار می گردد و تیم ها امتیازهایی را از مربیانشان دریافت می كنند. در انتها نوآوردگاه تیم ها، طرح و ایده هایشان را در مقابل شتابدهنده ها و سرمایه گذاران عرضه می دهند و تیم های برتر مورد حمایت قرار می گیرند.

1397/04/23
00:05:48
5.0 / 5
1256
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان gph در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
کوتاه کننده لینک

کوتاه کننده لینک